piątek, 8 marca 2013

Zakupy - post sponsorowany przez Pepco i Netto

Gdyby nie to, że moja komórka nie potrafi robić dobrych zdjęć przy sztucznym świetle, to postnęłabym już wczoraj. A więc zaczynamy.

Pepco
Wybrałam się tam głównie po breloczki - niestety okazało się, że breloczków tam teraz nie ma, choć czasami bywają. Nie było również toaletek na biżuterię na które miałam chrapkę. Za to znalazłam śliczną torebkę pasującą rozmiarem do MSD, Tonnerek i innych lalek podobnej wielkości - były jeszcze brokatowe srebrne, różowe i bodajże jasnoróżowe lub fioletowe, oraz z niebieskiego pseudozamszu drukowanego w drobny ciemny wzorek skóry węża. Poza tym znalazłam śliczne spineczki za 2.99pln i szklane świeczniki na tealightly 0.99pln sztuka we wszystkich kolorach tęczy. Widziałam również porcelanowe serwisy do herbaty - pasujący wielkością do MSD i Tonnerek firmowy Disneya za 14.99pln i nieco większe z wzorem różowych serduszek lub misiów, pasujące rozmiarem do SD, American Model lub lal porcelanowych, za 9.99pln. Były też zaparzaczki do herbaty z doczepioną zawieszką w kształcie kubeczka z kawą w rozmiarze MSD czy Tonnerkowym, również za 9.99pln.


Netto
Znalazłam konewkę i wiaderko na piku za 4.99pln sztuka w najróżniejszych kolorach - były intensywnie różowe, jasnoróżowe, niebieskie, zielone i żółte. Udało mi się znaleźć także malutki organizer za 3.99pln. Widziałam też owe reklamowane mebelki, ale były one w skali 1:12. O ile komplet trzech luster czy trzech obrazów mógłby na upartego pasować rozmiarem do Tonnerek, to utensylia kominkowe [zegar wiszący, kosz z drewnem, patefon i lampa naftowa] i zestaw jedzenia [4 słoiczki przypraw, kosz z pieczywem i winem, oraz talerz z serem] pasowałyby rozmiarem do Barbie. Wszystkie inne były rozmiarowo za małe.


To by było na tyle. Wracam do przygotowywania zestawu na niedzielę XD

2 komentarze:

  1. Jestem strasznie ciekawa tych drobiazgów z netto, niestety jestem chora i nie mogę się na razie ruszyć do miasta:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zdążę to jutro skoczę do Netto i zrobię fotki dostępnych zestawów. Gdyby nie brak gotówki to sama bym kupiła jeden czy dwa, bo wygladaja bardzo fajnie.

      Usuń